Замена тормозных колодок в Одессе, цена на замену колодок доступная | Автосервис "NIK"

Шиномонтаж Одеса

Заміна колодок

Заміна колодок

Діагностика гальмівної системи є невіддільною частиною технічного огляду автомобіля. Найчастіше, непридатним є такий елемент системи як колодки. Звичайно, термін експлуатації цих деталей залежить від багатьох факторів, таких як стиль їзди, інтенсивність гальмування, якість дорожнього покриття тощо. Проте, існують загальні показники періодичності, із якою проводиться заміна гальмівних колодок. Так, на вітчизняних автомобілях цю процедуру необхідно проводити кожні 10-15 тисяч кілометрів, а на іномарках – 15-20 тисяч кілометрів.

Проте варто відзначити, що незалежно від усіх перерахованих вище факторів, передні та задні колодки зношуються з різною швидкістю. Так, заміна передніх колодок проводиться приблизно втричі частіше, ніж заміна задніх колодок. Це пов'язано з тим, що під час гальмування передня частина автомобіля сильніше притискається до землі, а тому, передні диски сильніше затискаються, щоб уникнути прослизання по асфальту. Таким чином, навантаження на передні деталі значно вище, що призводить до передчасного зношування.

Крім планової діагностики, існує ряд ознак того, що необхідна заміна колодок. Насамперед коли деталі зношені починають спрацьовувати спеціальні датчики, які можуть видавати характерний писк або видавати на світловий сигнал, залежно від виду датчиків. Також рівень зносу колодок можна визначити за рівнем гальмівної рідини, яка компенсує хід циліндра в супорті. Чим нижчий рівень рідини, тим сильніше зношені колодки. Ну і, звичайно, якщо Ви помітили, що ефективність гальмування знизилася, збільшився гальмівний шлях або хід педалі гальма, тоді Вам варто негайно звернутися до майстерні. Такі ознаки, як скрегіт колодок у процесі гальмування або нерівномірне зношування колодок, свідчать про наявність інших проблем у гальмівній системі. Так, скрегіт говорить про пошкодження дисків, а нерівномірне зношування — про неправильну роботу супорта.

Головне питання, з яким доводиться стикатися власникам автомобілів під час ремонту, є вибір нових колодок. Багато автовласників, бажаючи заощадити, йдуть на поводу у недобросовісних продавців і набувають деталей, які нібито універсальні або «теж підійдуть». Однак необхідно враховувати, що кожен виробник використовує власний, унікальний склад фрикційних матеріалів, які складають основну частину колодки. Крім цього, матеріал колодок та гальмівних дисків має бути сумісним. В результаті неякісні або неправильно підібрані деталі не тільки не матимуть необхідного ефекту гальмування, але і можуть призвести до більш значних поломок, усунення яких обійдеться Вам набагато дорожче, ніж правильна заміна колодок.

Рекомендується проводити всі роботи, пов'язані з ремонтом гальмівної системи, лише у спеціалізованих майстернях, де працюють професійні фахівці. Тільки майстри з великим досвідом та достатнім рівнем знань зможуть не тільки якісно провести заміну, але й підібрати найбільш підхожі деталі, які мають використовуватись у тому чи іншому автомобілі.

Крім цього, необхідно пам'ятати про те, що після заміни колодок необхідно провести таку процедуру, як проточування дисків. Також, фахівці наполегливо рекомендують дотримуватися всіх запобіжних заходів першу тисячу кілометрів після ремонту. Це пов'язано з тим, що в результаті проведених процедур потрібен деякий час для притирання нових деталей, а значить, ефективність гальм буде дещо нижчою.

Мы гарантируем правильную и высококачественную работу по доступным ценам! СТО В Одессе «NIK» на вул. Толбухіна, 37.

Додаткові послуги

Call Now Button
Наші філії